Pengusaha Rumah Gelap

Pengusaha Rumah Gelap
Rumah Gelap Simbol Kejayaan dan Kekayaan Pemilik

Swiftlet Hunter


counter

Wednesday, December 8, 2010

Muncul Kembali

Hampir tiga minggu,saya tidak dapat update blog ini kerana sibuk mengunjungi pameran MAHA 2010.Hasil lawatan ke sana didapati banyak inovasi dalam pertanian terutama dalam industri yang kita cintai ini.Pertama:yang paling ketara ialah inovasi external roving room yang begitu kreatif ini bertujuan untuk memikat walit segera bersarang ke RBW masing-masing. Saya mempunyai tiga inovasi external roving room ini.walaubagaimanapun saya tidak dapat melakar di dalam posting ini kerana tidak mempunyai software yang bersesuaian.Di posting yang akan datang saya akan mengupas penemuan terbaru hasil daripada lawatan saya bersama dengan taukeh walit Kedah lebih daripada sepuluh buah RBW yang mempunyai berbagai bagai ciri positif dan negatif. Akhir sekali saya mengambil kesempatan ini mengucapkan Salam Maal Hijrah 1432H untuk semua sahabatku on9

                    TERUSLAH MENJENGUK BLOG AMBO INI UNTUK BERKONGSI PENGALAMAN YANG HEBAT DAN CUKUP BERNILAI DALAM PELADANGAN EMAS PUTIH.WASSALAM......

No comments:

Post a Comment